piątek, 21 czerwca 2013

Liebster Award po raz kolejny

Tym razem wyróżnienie dostałam od Żanety z bloga www.podrozniczka.blog.com Serdecznie dziękuję. Poniżej pytania, na które odpowiadam: 

  1. Lato czy zima? Kocham i lato, i zimę. Lato za słońce (ale bez przesady), za wakacje, za czas spędzony na odpoczynku. Zimę za narty i zabawy na stokach, Sylwestra i  spadające płatki śniegu. Nie mam pojęcia co bardziej lubię, więc wybieram obydwie pory roku! 
  2. Hiszpania czy Portugalia? Biorąc pod uwagę, że nigdy nie byłam w Portugalii, a w Hiszpanii tylko na Wyspach Kanaryjskich, jest to kolejne pytanie, na które jest mi ciężko jednoznacznie odpowiedzieć.  Więc wybieram to, co już widziałam więc Hiszpanię. 
  3. Przewodnik książkowy czy app w telefonie? Mało ze mnie postępowy człowiek i im więcej cudów wchodzi, tym bardzie lubię swój telefon, w którym bateria wytrzymuje ponad tydzień. Wybieram przewodniki książkowe, gdyż uwielbiam wędrować z jakimś w ręce słonecznymi uliczkami nieznanych miast. Wędrowanie z telefonem dla mnie to żadna zabawa. 
  4. Narty czy snowboard? Narty, bo snowboardu nigdy nie próbowałam. Jak spróbuję, to dam znać. 
  5. Wakacje nad morzem czy jeziorem? Jeżeli woda, to tylko duża, im większa, tym lepiej. Morze ponad wszelakie jeziora i strumyki.  Nie lubię komarów nad jeziorem. A nad morzem jakoś plaża mi wynagradza wszystko. Mogłabym godzinami łazić plażą i przemierzać kilometry. Może kiedyś mi się uda przejść całe polskie wybrzeże...
  6. Kuchnia chińska czy tajska? Tajskiej nie próbowałam. A chińska całkiem niezła. Choć psów i świnek morskich jeszcze nie próbowałam.
  7. Ostro czy łagodnie? Łagodnie. Nie lubię jak mnie coś w język piecze. 
  8. Podróż marzeń? Ciężka sprawa.  Wydaje mi się, że wycieczką marzeń mogła by być wycieczka szlakiem wszystkich stolic Europy z wszystkimi większymi miejscowościami po drodze. 
  9. Ulubiona książka podróżnicza? Nie przepadam za czytaniem o życiu w buszu, pokonywaniu lęku przed dzikimi zwierzętami ani niczym w tym rodzaju. Uwielbiam Europę, a wszystkie książki podróżnicze, które miałam okazję czytać były o jakiś Amerykach Południowych czy Afrykach. Nie kręci mnie to. 
  10. Martyna Wojciechowska czy Beata Pawlikowska? Obydwie są wspaniałe. Czytałam kilka książek każdej i mimo, że mają różny styl, to każda mogłaby być dla mnie wzorem do naśladowania w pewnych kwestiach. 
  11. Wycieczki z biura czy samoorganizacja? Pół na pół. Lubię ładne hotele, wygodne, przyhotelowe baseny z jacuzzi oraz all inclusive. Ale nie wyobrażam sobie 2 tygodni tylko w takich warunkach. Potrzebuję zwiedzania, smakowania lokalnej kuchni i oglądania miasteczek takich, jakimi są na co dzień. Czasem to łącze i jadę gdzieś z biurem, pożyczamy samochód na kilka dni i voila. A niekiedy organizuję sama i do ostatniej chwili się martwię, czy wszystko w miarę wypali, czy może przyjdzie nam spędzić noc pod mostem.  

Nie lubię typować innych blogerów, gdyż nie mam pojęcia, czy mają oni na to ochotę. Więc po prostu, jeżeli macie ochotę to zapraszam do zabawy. Odpowiedzcie na te pytania co ja i podajcie linka w komentarzu. 

1 komentarz:

  1. Koniecznie wypróbuj snowboard. Nigdy na nartach nie jeździłam i od razu zabrałam się za deskę, ale wcale nie żałuję. Naprawdę świetna zabawa. Polecam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...